dark..

    m?
Så här mörk i håret är jag nu!
Det är bara till balen, måste ju matcha löshåret som jag ska ha:D
Men sen kommer jag nog bli lite ljusare, känns väldigt ovant att vara nästan svart upp på huvve..


Jag å Jenny har gått en rask promenix i det regniga vädret. Var skönt ändå fast man blev mega blöt.

När det är sånt här väder vill jag bara gosa ner mig med en filt å en bra film.
Var längesen jag såg en riktigt bra film, känns inte som att det finns några just för tillfället.

Asså balen är nästa vecka..
NÄSTA VECKA!
Jag har lixom mest förträngt att det är bal eftersom jag e så lessen för att jag inte har nån jävla date.
Det måste lösa sig typ NU!
För jag vill verkligen ha en fin bal. Jag vill oxå känna mig vacker å se ut som en prinsessa.
Men just nu känns allt bara väldigt..inte bra..
Vet inte hur håret kommer bli heller, känns som om jag kommer se ut som en clown.
..suck..


Undra hur vännerna har det i Afrika, eller i Tunisien kanske man ska säga..
Bra hoppas jag. Där är det varmt å förhoppningsvis massor av snygga killar:P
Jennie skulle ta kort på varenda en åt oss andra.
Det blir en jävla massa ballar!
We like!
Hon lovade även att skicka ett vykort, fårse hur det blir med den saken..




Det är inte lätt att få kontakt med nån som inte ser!





Tomorrow



Kommentarer
Postat av: sarre

vykortet kommer med posten :)

2007-05-19 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback