Att det regnar å är grått det gör desamma...

Jag tror min kropp börjar säga ifrån. Förra helgen hade jag magsjuka å denna helgen har jag haft 40 grader i feber. Smått jobbigt faktiskt. min energi har tagit slut.. Kroppen är tömd..


Studentmössorna har kommit.
Blev så himla glad, var nära tårar.
Men sen är ju jag den känsligaste människan på jorden oxå,typ..
Jag ska verkligen försöka att inte börja står lipa på självaste examensdagen.
Kan blir lite utav ett mission impossible, men som sagt jag ska försöka.
Vill ju inte skämma ut hela klassen.


Idag är det inte världens finaste väder.
Regnar och är grått.
Men det är lite skönt oxå, det är skönt att lyssna på regnet.
Sen så får man inte för sig massa saker man ska göra. Typ fara ut på byn å äta mjukglass eller sånna där saker som man inte riktigt har tid med..


jaja, åter till allt annat.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback