...............

Vill oxå ha ny design på bloggen.. Men vet ju inte riktigt hur man gör..


I morgon blir det ingen sovmorgon som planerat.
Måste vara på skolan å lyssna på polisen som tydligen har massor att säga om vår skolavslutning.
Dom vill förbjuda verkligen allt nu. Det måste ha varit en väldig fylla förra året.
Samtidigt som jag förstår dom, att självklart ska man inte komma full på skolan men om vi inte ska få skåla på flaket med cahampange å allt vad man nu har e det hela väldigt tråkigt.
Jag hade inte tänkt supa mig dyngrak å ligga å spy direkt.
Utan vara glad å skåla exakt som det varit alla andra år.

Å e man verkligen så dum så man sup sig full på skolan när man ska vara i kyrkan å när släkten är där å så. Ja då får man ju skylla sig själv. Dom kommer nog skämmas rätt så mycket skulle jag tro.

Men det verkar som att alkoholen börjar ta över vårat samhälle..

Imorgon blir det även stan.
ska hitta diverse saker till balen.
jävla bal
och studenten.




Idag var egentligen ingen bra dag.
Men men, nya tag imorgon..
Då jävlar ska jag hitta det jag vill ha!


Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback