vårkänslor..

Det blev rätt så sent igår. Kom hem runt 2 efter att ha skjutsat hem lite folk.
De var ju som ganska skojsigt igår, fast man inte drack. blev väl lite tråkigt ibland men det får man ta..
Dansade som en tok ändå. Kändes lite halv mysko men alla andra var ju fulll så dom var ju ganska borta.
Bästa e ju att jag förbrännde kalorier utan att jag drack i mig några. En fördel när man är nykter.
Bilderna som togs igår kommer Josefine lägga ut på sin bilddagbok inom kort.


Åhh nu börjar våren komma å alla börjar få vårkänslor..
Det är ju härligt.
Men just nu känner jag bara...ångest.. Det är som lite tungt..
Vårkänslor, vill ha vårkänslor.









I hate myself  right now.







Nu måste jag göra lite skolarbete.
Balle affärsjuridik.
Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback