mooore..

Ibland önskade jag att det fanns mer timmar på dygnet.
Idag hade jag många saker som skulle göras å alla var typ viktig. Men hann ju inte med allt.
Det jag skulle göra var:
träna
städa
övningsköra
hämta saker i stugan
plugga
ringa massa samtal..

Jaa, jag hann inte träna å städa. Å träna som jag verkligen ville. Får faan ångest av att jag inte gjort nåt, på heeela dagen.
Tänkte ju simma men den tiden kunde jag inte pricka in... Åhh balle.
Funderar på att gå ut å gå nu men då måste jag plugga ännu mera.
Fy faan det kommer ju aldrig gå ska det vara så här!!
Mer timmar på dygnet tack!




Ont i magen, så balle ont i magen...

I really really want it..







Jag bara känner hur äckligheten väller fram..
It makes me sick..








I kväll gnistrade den starkaste stjärnan jag någosin sett på himlen.
Den var otroligt vacker.
Den fick mig att le å känna värme.
Den fick mig att tänka på dom som betyder
.

Tänk vad en vanlig stjärna kan göra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback