lite gott å blandat..

Igår va jag å simma.. Men det var typ 20 pers där så man kunde ju knappt röra sig. Sen så var det massa som va extremt jävla osmidigt i bassängen å skvatt ner allihop hela tiden å gjorde svallvågor när dom simma. Blev heelt galen.
Så jag simmade inte så länge, vilket var väldigt synd.


Idag så smakade jag popcorn av Jennie och vips så hittade jag ett litet popcorn innanför strumpbyxorna..
Ehh, hur gick det till???


Idag har jag fått mitt körkort!
Såg ut som att jag hade blivit tagen av polisen.haha.. Så kortet var väl halv okej bara.


Jag ska fixa baldejt till Josefine..
Kommer gå skit bra stumpis:P 



Nu ligger korten från måndagens party på Josses bilddagbok.
josefinalina.bilddagboken.se




Jag har blivit bjuden till bröllop i sommar.
Min kusin Tomas ska gifta sig.
Men det är i augusti å då kanske inte jag e hemma.
Man får väl se.
Fick tillåme en egen inbjudan.
Börjar väl bli stor nu:S?



Nää nu ska jag byta om å gå en långprommis med madde.
Höres senare!

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Men du kan inte få mig att ändra mig. jag tänker inte gå om du inte går! så. nu ställer vi in våra hjärnor på att vi båda ska gå. slupratat! :P

Postat av: Sarrebarre

pervert

2007-03-30 @ 00:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback