Blandande känslor..

OMG I feel like a dead person.
Men det borde ju inte jag säga, för det är inge synd om mig. Finns ju dom som har det mycket värre..
(inside "joke")



Åhh i måra är det skola igen.
Orkar inte..
Orkar inte..
Har ingen energi.
Har ingen lust..
Har ingen hjärna.
Alla vill nog egentligen bara skälla på mig.






Det är inte så konstigt egentligen att jag känner så som jag känner.
När alla runt omkring tycker exakt likadant.
I can see it in your eyes!




Det är nära till tårar nu.
Det blir lite mycke ibland.

Alla blandande känslor vill bara svämma över.

Men jag ska inte klaga. För det är inge synd om mig,
Ursäkta då!!


 
Hatar mina egna tankar och funderingar.
Orkar inte med dom just nu.


Balle!




Blir nog en tidig kväll för mig.
Sova känns som bra just nu..



Adjö








-Skvaller på G! :D

I love you!

Kommentarer
Postat av: Siss

Nej då inte är det synd om dig :) ...finns dom som har det värre. Typ barnen i Somalia. I feel oxå like a dead person. Kul kväll vi hade iallafall systra mi PUSS

2007-03-11 @ 20:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback