the first day..

Jag blir väldigt ledsen.
Spelar ingen roll vad man gör så blir det fel.
Varje gång det är något så är det Vi som är felet.
För andra ska tydligen inte göra nåt, utan Vi.
Kvällen blev fel, väldigt fel. Det ångrar Vi. Men det blev ju Våran förlust.




Första dagen på jobbet idag. Gick bra men är redan less..
Inombords skriker, gråter å hoppar jag.. Men utåt så ler jag å gör mitt jobb skit bra.
Huvudsaken är väl det. Att jag gör ett bra jobb. Men detta är inget jobb jag vill göra hela mitt liv.
Men hallå, jag är ju ung. Kan ju utforska nu hur mycket som helst.
Det är skit bra :D.


Har kommit på att jag å josse helt kommit av banorna.
Vi måste ut i dom rätta svängarna igen. Jajjemänsan!


Snart kommer madde, vi ska planera våran luffartrip.
Shit, det känns nervöst. snart är det dax. Hoppas verkligen att det blir av..
Det måste måste måste.
Fast det känns lite gruvsamt efter vi kommit hem.
Vet inget om mitt liv då. Bostad, jobb, ekonomi??! Allt är suddigt..
Jag å josse funderar på Norge, why not lixom..



nu ska vi planera..
Ses!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback