thats life..

Ledig idag. I morgon med.. Skulle egentligen vara ledig på torsdag oxå men ska jobba några timmar.
Tråkigt men bra.

Idag har jag gjort typ nada.
Var till mamma en sväng. Sen till Carina å pejjade min klippning som jag glömt bort..
Haha, å hon var väldigt nyfiken av sig oxå dessutom. Plus att hon ehh, skämde ut mig lite inför nåns faster..haha, fy fan va hon e smidig.. NOT!

Igår blev det faktiskt dom första riktiga smsen.
Det var en lite mer seriös betoning på det hela :P

My new name is Suris.. Av nån anledning.. :P

För vem är som egentligen är sur...


Fick även andra sms av en annan person idag..
Mmm, haha jahopp..
???


Oh lordi..
This is strange..



Saknar skolan.
Eller inte själva skolan men dom som finns i skolan.
I söndags trodde jag att jag skulle träffa alla igen.
Att måndagen skulle vara exakt som vanligt..
Men så blev det inte..
Konstigt, känns jätte konstigt..


Vilka ska förgylla min dag nu då?


Kommer nog inte kunna träffa Josefine på ett tag oxå känns det som.
TYp några dagar, vilket är länge..
Blev  tomt när hon for i söndags.
Miss you!


Nu måste jag städa lite för det kommer några som ska titta på huset.
Känns som det går omkring okända människor här hemma hela tiden.
Jobbigt!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Miss you too! A lottie lot lot lot! Har så mkt att tänka på här på kfm så jag har liksom inte riktigt tänk på skolan o det. Men det lär ju komma.. creapy. Japp, dom första sms:en! FUN; FUN; FUN! Nej, back to woooork, en timme kvar.. älski.

Postat av: Sarrebarre

men du vet ju att det bara är till att ta röda faran och komma och hälsa på mig..:)

2007-06-12 @ 21:17:33
URL: http://jenniesaarinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback