Studenten 2007

Ja nu har man tagit studenten. Kan inte fatta att det verkligen är så..
Det var skit kul men samtidigt väldigt tråkigt.. Kommer verkligen sakna detta även fast det varit jobbigt.
Trean tror jag har varit det bästa och det värsta året i mitt liv.
Det är en blanding av allt.

Studentdagen var toppen. Jag å Josefine grät när Jennie sjöng vackert i kyrkan. Sen så grät jag lite då och då. Är en väldigt känslig person jag.
Sen höll det på att bli värsta katastrofen när våran lastbil inte startade och vi var tvungen att gå runt byn, jaa då var jag nära tårar igen. Men som tur va blev vi uppraggad av IP3.. Vi åkte med dom ett tag och tillslut så startade vår egna bil. Men det var iaf skit kul!!!

IP3 är våra hjältar heja heja heja IP..
IP3 är våra hjältar heja heja heja IP..


Studentkvällen blev absolut inte som planerat. Ångrar det skit mycke.. Det blev så fel. Faan oxå!
Kändes som att fyllan tog över ens dumma beslut.
Kvällen kommer aldrig mer igen!
Ångest!


Men igår var vi till Brattbäckens premiär.. Det var roligt. Träffade många ex klasskompisar och bara hade trevligt :D..
Dansade inte så jätte mycket men några danser blev det iaf :D
Blev ju en lite överraskande kväll oxå. Bara out of the blue. Förstog egentligen inte vad som hände. Haha, ja vad ska man säga.. Lite kul var de ju, just för att det var så oväntat.... fast smått onödigt kanske..



Alltså nu fattar jag ingenting!
Allt bara blir som fel hela tiden.
Va fan håller du på med?!
"Hata mig du"
What??
Kanske borde du trappa ner på spriten.
Känner att det här kommer inte sluta bra.
Har iofs vetat det hela tiden. Har väl nu fått det bekräftat..

Please someone ge mig lite klarhet..





"Denna tid vi haft tillsammans den har lämnat sina spår.
Uppskjuta prov och glömda läxor ja det är ju typiskt oss.

Babbis och Ingis är våra mentorer och det är vi stolta för.
Dom har lärt oss livets läxa som vi genom livet bär.

Men nu är det slut på gamla tider ja nu är den Stora dagen här.
För nu ska hela gänget fira, för nu ska hela gänget bort.
Å vi tar farväl och stora tårar rullar på vår kind.
Men nu är det slut på gamla tider för nu ska SP3 ut i livet ut!!" 


Till alla SP3are som läser detta.
Tack för dessa 2 år som jag fick med er.
Vi kommer ju självklart synas senare, men det blir ju inte på samma sätt.
Även om det varit många missförstånd och lite bråk så kommer jag sakna er alla till tusen..
See you in the future.
Lycka till!!
Hej svejs!



Nu börjar livet, allvaret och resten av roligheterna.
Nu börjar det nya livet.
Ont i magen är vad jag får...
Mm, ångesten smyger sig på..


Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu..


Nu ska jag hälsa på farfar sen blir det städning å ansvar.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback