sommarkänslor..

Idag är det fredag. För en vecka sen tog jag studenten. Jag har varit vuxen i en vecka nu..
Vet inte om jag ser nån markant skillnad direkt på mitt betende men det kanske måste gro in :P

Haha, ja Josefine du har rätt. Det är mig att göra sänder brillsen å alldeles rätt vem det var oxå..
You know me! :D

Jag saknar min Josefine.
Längesen man såg henne nu..
My soulmate...

Saknar Jennie med!
Vill ju skratta... nu!!!

saknar alla andra oxå mega mycket. Men helst dom..



Okej, jag har nu accepterat att det kommer vara skit kul i hoting å i sikås å vart det nu är massa skojsigt och att jag kommer sitta här å ruttna.. Jaa, så är livet ibland.. :(
För jag var ju vuxen nu...


Nää nu ska jag duscha sen bege mig ut på byn.
pappa har tagit min bil, så jag måste gå :S

Later!

You can stand under my umberella...
Älskar den låten..
Min sommarlåt. Får en härlig å underbar känsla i magen när jag hör den låten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback