Slagskämpe..

I torsdags for man till ö-sund å var barnis. Gick vääldigt bra :D.
Isak säger när jag kommer dit
- Sann vet du var vi ska göra inatt??
-Haha, nää vadå Isak?
- Sova...
En klok pojke :D
Så ska han säga till alla tjejer..


Sen så for jag å Josse tillbaka till ström å åt dinner. Vi var på date!
Det var myspys. Lite dåligt med ljus å sånt med det gick bra ändå :P

Idag blir det fjällsjömarkna´n i backe.. Skulle ju egentligen ha jobbat idag. 13-21:30, men jag har infektion i ögat. Så jag ska vara hemma idag å kurera mig för att jobba i morgon iställe. Vill inte smitta ner gamlingarna i onödan..

Men skoja inte om jag ser ut som ett mongo..
Lite som en slagskämpe.. Me and Rambo:D..
Men är mest bara ful..


De flesta trodde att jag hade fått nåt "konstigt" vitt i ögat.. att nån missat.. Haha, men nej tack. Så är det inte..

Vaknade bara med ögoninflammation.. Sånt händer faktiskt oxå..


Ja han har ju trevliga kompisar iaf..


Igår var jag å josse en sväng till backe oxå..
Var skojsigt, lite folk men jaja..
Träffade en massa kändisar :D
Fårse om det blir party där i kväll eller om vi far nån annanstans..
Om vi dricker överhuvetaget?! Me don´t know..


Hata Hata Hata Hata
Äcklig Äcklig Äcklig Äcklig
Ångest Ångest Ångest Ångest
Ful Ful Ful Ful





Varför träffar jag bara mongon??!


Nu måste jag seriöst skärpa till mig.
Innan jag lägger in mig själv på psyket!!





Come let´s pray for the weekend babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback