Rattmuffen:P

Återigen en super bra dröm, men att vakna upp till verkligenheten var ju lite surt..


Idag gjorde jag nåt som verkligen gjorde ont i hjärtat..
Tog bort min extremt vackra rattmuff. Kände att det kanske var dax.
Men skoja inte att jag fick världens fulaste ratt. Det pajar totlat hela bilen.. Hela stilen lixom..
Förhoppningsvis så vänjer jag mig med en ful ratt.

Snart bär det iväg till jobbet. 12:30 - 17:00. Förstör hela dagen. Men då kan jag hitta på nåt ikväll iställe :D 
Josefine, hur blir det ikväll? Hoting? nåt annat? Call me!


Idag känner jag mig både sur och glad..
  

Josse är världens sötaste..




Ähh, skit samma då..
får väl blir så här..



Ont i magen...
Konstig känsla..



Vill inte, vill egentligen inte..
Varför blir det så då??



Höres sen!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

I call you at 5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback