mums :P

Var å sprang i mårse.. Satan va segt det gick.
Är trött, trött, trött nu.. Tror att min kropp håller på att ta igen för all sömn som jag mist under hela gymnaisetiden. Hmm det blir ju några timmar...

Fin dag idag..
Skönt att bara göra typ inget..
Jobbar i morgon å hela helgen :(.
Blir lite ledsen när jag tittar på mitt schema..
Typ alla helger är förstörda..
Jaja, bit ihop Wennberg!!


Oh, lordi..
Han hade på sig arbetarkläder idag.
Skoja inte att Han var snygg.
Lova att jag almost died..
För finns det nå snyggar än när dom e lite sådär manlig, lite skitig å bara helt jävla underbart snygg.
Oh, lordi..


Nää nu måste jag återgå till min matlagning..
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: You know who

Näe? Postballen i arbetskläder? :P

Postat av: Jeka

Måste verkligen åka till Ström o se hur postballen ser ut nuförtiden =P
Jag har kort på han i endast shorts och solbränd =P

2007-06-14 @ 13:45:46
URL: http://msjeka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback