Måndag..

Den här dagen har gått really fort. Kan vara för att jag sov really länge oxå.
Skulle göra lite saker men hann inte riktigt med.. Men det var även för att hela Strömsund har varit strömlöst större delen av dagen..Man kunde inte göra ett skit. ingen fick handla, äta mat eller nåt.
Vi gjorde våran middag på gasolköket.. Haha, såg lite skojsigt ut. Men vadå, vi blev ju inte utan iaf :P


Hmm, okej. Blev inte så mycket klokare på de där..
För den slutsats jag gjorde av det hela tyckte inte Josefine var rätt.. Som vanligt håller hon inte med mig :P
Fast tror ändå min är mer rätt.. För det börjar som bli så.. konstigt nu.. Men det är väl bara så..

One step forward and two steps back..



I morgon ska jag vaccineras.. haha låter som en vovve.. men icke. Måste förbereda mig inför luffen.. Vill inte komma hem med massa konstiga sjukdomar direkt..
Å doktorn jag pratade med skulle ha lite sex å samlevnad oxå.. för att skydda sig mot Hiv  då, skulle man ju självklart använda kondom, fast det måste du ju jämt, sa hon..
Ehh, ja joo det vet jag ju.. Men alltså det är väl inte det första man tänker på om man ska till Europa. Att sätta på massa killar.. Är ingen sexgalning.. Som det lät på henne då..:P


Måste städa bilen oxå.. Jobbigt! men den måste verkligen bli lite snygg nu..
Kan inte vara dum mot min pärla längre..

Min tanka var att jag skulle träna idag..
Men har kommit in i nån ehh, ja svulla period igen..
Orkar bar ainte träna.. å vill bara äta typ.. bara för att jag inte ska..
Nää i morgon måste jag ta tag i mig själv. Får inte gå för länge mellan passen:P

Fan ryck upp dig Wennberg!

nää nu ska jag göra nåt..
typ inget..

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback