hmm, okej..

Smått irritersamt att vakna typ 6-7 på morron å inte kunna somna förens man egentligen ska upp. Då är jag så trött att jag tar mig inte upp.. Typ total däckar..

Idag har jag inte gjort särskilt mycke.. Varit med pappa, raggat på byn, terroriserat mamma, tränat..
Å på gymmet var det ungefär 100 små killar.. nää men 10 iaf..
Å ja dom typ tog sig mellan benen hela tiden, rapade.. Å en hade keps, en hade flip-flops, en bara tjocksockar å en hade en sån där buff  runt huvve man har på vintern.
Ehh, hello! Det är sommar nu..
Jajjemänsan, så tränade dom..
Puckon tyckte jag..
Är det så konstigt om vi tjejer söker oss till äldre killar..
Ehh, nää!!


Ikväll ska jag förska hinna se både Men in trees och Grey´s..
fast vet inte om jag vill se Men in trees. Verkar ju bara gå åt helvete där så jag kommer bli lite arg tror jag..
Känner det redan nu..
Åhh, dessa serier..



Okej, midsommar??
Vi måste fixa det här..
Vette tusan om man tar sig till brattbäcken..
Men det kanske inte spelar nån roll om man frågar nån som inte tycker om mig å josse längre.haha, nädå:P

Jaja, det löser sig väl..
Förhoppningsvis...


Puss hej!


Kommentarer
Postat av: sarre

JOOOOO ni måste komma.. ni får ju använda min lägenhet till vad ni vill, orgier och hela kittet liksom ;P

2007-06-20 @ 16:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback