Sahara Hotnights!

Middagen blev jätte bra. Var super orolig att det skulle smaka blä å att vi bara skulle spotta å fräsa ut maten..
Men så blev inte fallet. Är faktiskt riktigt nöjd över resultatet :D
Och det verkade daten oxå tycka.
Å för er som legat sömnlös nu flera nätter och undrat vem fan jag ska på date med så var det Josefine Larsson som besökte mig :D.

Kan ju inte bli bättre.

Senare kom Agnes å då gjorde vi marängsvisch som vi verkligen mumsade av.
Åt så vi dog nästan.
Men gott var det :D

Planen var ju att vi sen skulle spela kubb, hmm.. men verkar som att vi inte har så stor umgängeskrets, haha..
Nää men dom andra var borta...
Men det får bli en annan gång..
Jag är ju extremt dålig på kubb oxå så det var kanske lika bra att vi inte spelade det.


Allltså nu är the days här.
Dunderdagarna har kommit..
Amacing!
Finally!
Så ikväll blir det Sahara Hotnights för hela slanten...
Fast det är synd att man inte kan dricak ikväll..
När andra ska det.
Jag å Josse står som nå nyktra fån igen, haha..
Nää men vi är ju skojsig ändå..
Sen blir det ju party dom andra dagarna..

Värsta med att gå ut tre dagar är att man ska ha tre olika sorters outfit´s..
Kan ju inte ens bestämma för en kväll..
Sen har man ju nada kläder oxå..
suck..

Jaja, får väl slänga ihop nå snyggt..


Men nu tror jag att det har regnat ifrån sig iaf..
Kom värsta regnsskuren, blev nästan lite rädd..
Men nu börjar det klarna..
Annars kom ju jag på värsta idén.. Att vi skulle gå med sån där snygg regnponscho (hur det nu stavas).
Vi skulle ju lätt vara snyggast.
Unikast iaf..
Men Josse föll inte riktigt för det..
Hmm..

Nää nu ska jag slänga mig i duschen å fixa mig lite..

Ha de!
Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Kikade precis in på blogg.se för att se vilka som nyss skrivit blogg och så kom du upp :P Hoppas att ni får roligt ikväll, hälsa Josse!

Postat av: sarrebarre

jag får komma på marängswish nån annangång
:) ikväläl ::P

2007-07-06 @ 12:19:56
URL: http://jenniesaarinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback