Premiär!!

Igår var man på premiär kvällen på stråket! En helt lovely kväll!
Förpärla hos Jessica  med skojsiga människor men dock utan kareoke. Fast jag å Jessica sjöng ändå!
"Dunka mig gul å blå"

Efter några cider och ett antal kisspauser drog vi ner på stråket.
Vi flöjde runt lite å hamnade nog i O´learys tältet tror ja..
Var roligt!
Bra med folk!
Jag å Josse flinade in oss hos ordningsvakterna oxå.. Eller vi trodde iaf det:P

Dummast med den kvällen mer än att den tog slut var att jag fick rödvin över hela min axel av nån brud som gick förbi.. Plus att tröjan var vit. Lyckat!
Men men är det fest så är det!

Finns massa bilder från gårdagen på josses bilddagbok.
josefinalina.bilddagboken.se
Chek it out!
En liten förvarning att jag ser mongo och jätte full ut på alla kort.
Men jätte full var jag inte. Smått knäpp kan jag ta ansvar för att jag är :P

Ja vad kan man mer säga om vår stråket premiär..
Den var väldigt skojsig.
Den som inte var med missade nåt!
Nu ska jag ta å duscha..
see you later!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja hur synd som helst att du inte var med o sjöng gul o blå med mig igår =)
Nu ska det till o tas en drink för att senare gå ner på stråket


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback