Oh no.. allsången!!

Neejje! Jag missade Allsång på skansen. Skit oxå!
Nej man är ingen tönt för att man ser på det!

Jag har nästan gjort allt som jag skulle göra idag..
Inte städat men ähh det gör jag sen..


Åhh, jag vill göra nåt skojsigt.
Typ vara ute med massa kompisar å spela kubb å grilla å sjunga fula låtar runt en eld, haha..
Bara mysa lixom..
Men på dunder kanske??
Dom säger att det ska bli mulet till helgen..
Oh no..
Fast huvudsaken är tycker jag att det inte regnar..


Mamma har bakat bullar idag..
Såååå mega goda!
Me looove!


Oh lordi.
Har just frågat en om vi ska gå på date..
Haha, yes was the answer.
Shit, jag ska laga maten..
But what?!
Ähh, jag kommer på nåt.
Dejten min e nog int så kräsen ta se :P..



Nää nu ska jag nog kika lite på tv, sen sova..

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback