Myspys!

Ikväll har jag varit med the best of the best.. Ida Josefine Larsson.. Hon bjöd på fika!
Blev glass, mackor, godis å ja allt möjligt.. Hehe, vi älskar faktiskt mat :P

Sen så såg vi på nån film. Den nya med Jessica Simpson. Employee of the month, kanske den hette :S..
Var väl okej.. Lite kulig sådär..



Yes, du har rätt.. Ska inte, verkligen inte..
Tjänar ju inget till, men faan jag vill ju ha kontrollen.


Haha, you have to get over your self..
Your not that great..



Soon är det dunder.. Japps, längtar!!

Inte att det kommer gå massa pengar men ähh..

Det ska bli en riktigt bra helg.. Om våra planer blir av..

Jennie, hello! du måste ju vara med oss oxå!!





Skärpning Susanne..
Börja inte tänka så..
Ny dag!
Nya tag!
Don´t give up!








We stick togheter.
The sun will always get up for us.







Sov time nu..
Har massor att göra i morgon på min lediga dag.
Helst seriöst!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: sarrebarre

okej tack för att du tänker på mig.. men ge fan i lägga in en massa fula kort :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback