minitrip!

Det blev en väldigt kort semester.. Men bra :D
Jag som vanligt somnade efter typ 1 mil å låg ner klubbad nästan hela vägen..
Dunderhelgen måste ha tagit hårt på mig vill inte göra annat än att sova..
När vi var framme i ö-vik så hyrde vi hotellrum sen drog vi ner på stan å shoppade..
Mamma var som en galning, jag var lite lugnare å kollade mest..
Sen gick vi tillbaka tog oss en powernap ( som pappa undra om det var en maträtt ) å sen lite sprit å då blev det fart på oss igen...
Då gick vi på O´learys och åt god mat.
Pappa skämde även ut oss genom att skämta såklart..
Mm, pappas humor är ju inte som stadsboans direkt.
Stackars servitrisen fattade inte ett skit.
Haha..

Dagen därpå blev det stan igen å sen for vi runt lite utanför ö-vik å kollade på hus å ja massa grejs..
Jag tror jag somnade faktiskt :P..
Under denna extremt långa resa hann mamma hitta svärmorsdrömmen.
japp japp!
Hon var pinsam som vanligt.
Han jobbade på en skoaffär å hon var jäkligt snabb att fråga om han hjälpa oss att hitta skor till mig..
haha, åhh mammor.
Sen skämtade hon så glatt å han skrattade..
Förmodligen inte för att hon var rolig men för att han var tvungen att vara trevlig mot konstiga turister..
Men jag måste ju hålla med om att han såg bra ut..
jaja..

Men nu så är man hemma å tillbaka till ansvaret..
Booring!

Så typiskt att man är ledig heeela veckan men till helgen ja då ska man jobba..
Fan oxå!!
ska ju vara tvärtom.
Ledsen i ögat blir jag..



Är inte alls förvånad.
Har väntat på det...
Nån annan får leva min dröm, igen.


Ähh..

Befrielse..


Ikväll måste jag städa.
Kommer nån besiktningsgubbe å ska kolla på huset.
klockan 9 i morgon.
Alla ska komma på morgon när man är som snyggast å har mest vackrast röst.



Jag och Josse siter nu och diskuterar framtiden.
Usch, vad jobbigt allt detta är.
får ont i magen å kalla kårar...
Varför ska allt vara så svårt?


Nää nu ska jag göra nåt!

see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback