kojsdag..

Idag är det en riktig kojsdag.. Ville inte gå upp i mårse.. Hade varit så skönt att ligga kvar å lyssnat på regnet..
Men då får jag göra nå myspysigt ikväll i ställe :D

Igår var jag med Josse å vi hade som vanligt kuligt..
Först  så spelade vi sommarkrysset, som vi var super bra på..
Men inte vann vi några 57.000 inte.. Otur som vanligt.
Sen drog vi några varv på byn. Rätt lungt så då for vi till stugan å tänkte våldsgästa mor å far.
Vilket vi gjorde eftersom dom hade lagt sig, hmm..
Vi knackade å knackade å gömmde oss å ja var allmänt mongo, haha..
Mamma öppna i förvirring i sin morgonrock..
Har det hänt nåt?
Ehh, va nää vi vill bara ha lite fika..

Så vi gjorde oss fika som vi tog med oss som picknick. för vi kom ju på att vi skulle ut i skogen å leta bjenn.
Men det var mest mygg.
Men vi hitta massa skelett å sånna läskiga saker.
Från en dinosaurie kanske :P
Sen for vi runt massa småvägar å hittade massa fynd. Spriflaskor blandannat och va vi tror, en runkade kille..
Haha, han såg iaf väldigt mystisk ut när han sattt där i skogen i sin bil alldeles själv..
A killer maybe :S

Vi kom på att vi ska tälta på nån liten plätt i skogen nån natt..
Åhh, så mysigt..
Men läskigt..


I morgon e jag ledig å då ska jag försöka vara effektiv och duktig.
Ska ringa massa samtal och skriva cv å hitta på massa bra saker om mig själv.
Det kan bli tufft..


Förresten Josse. Fick sms av Gunnar.
Han hade rullat hatt i ström igår :)
Sa att vi hade haft utflykt i skogen men björnar å mygg..
Nää för vi e inge muppig :P


Nä nu ska jag nog poppa lite poppisar å kolla tv..
Läsa lite mer på min bok jag fick av josse kanske:D
Tack så jätte mycke vännen!


image111 


See you all later!

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

rullat hatt? haha.. vad tusan är det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback