jag vill ,jag vill, jag vill..

Usch! Jag är extremt less nu.. Vill inte kliva upp klockan 6 i morgon oxå.. fan man kan ju inte göra ett skit..
Försökte byta med en så jag kunde jobba på kvällen i ställe.. Nää men självklart inte!!
Åhh, jag vill inte.

Sen jobbar jag typ hela jävla veckan. och stråketveckan.. och nästa helg..
Jävla skit jobb!!


Åhh, jag vill äta ute ikväll.. Göra nåt mysigt. Se folk. Se roliga skojsiga människor..
Spela kibb, dricka cider, skratta så tårarna rinner..
Jag vill, jag vill, jag vill..


 
Framtidsplanerna börjar ta en bra form..
Shit, det känns lite läskigt!
Det får inte gå för fort.. å hinner vi inte med :P

Men på måndag ska jag ringa masa samtal å förhoppningsvis bli lite klokare..
Vi vill ju ha en fin å bra lägenhet..
Okej, vi har ju ett par krav men vadå..
Vi vet ju iaf vad vi vill ha.. haha..

Sen kom vi fram till att Pierre kommer vara hos oss å fika typ jämt..
Tills hans hus är klart :P


Nää nu måste jag ducha å skriva ett CV..
Yes,så skoj..
Förutom att jag är värdelös på det..
Ähh..

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback