go home!

Men hur länge ska den där snubben vara här egentligen.. Jag har ju för tusan inte äte frukost!!
Å nu sitter dom där ute i köket å pratar jäklaranamma..
Har ju faktiskt annat för mig än att gömma mig här hela dagen..

Åhh, känns som om hela dagen är förstörd. Iaf uppåner...
Men vet egentligen inte alls vad som ska göras..
Typ allt..
Hela min framtid ska planeras..


Igår kom jag å Josse fram till ganska mycke ändå.
Vi ska flytta till Sundsvall..
Visst, det låter säkert lite flumm.
Men vill man ska kan man!!
Men frågetecknen snurrar fortfarande..

Ska jag ta lägenheten här i ström ändå?
Hur länge kommer det ta innan man hittar jobb å lägenhet i s-vall?
Vad finns det för jobb här i ström?
Ja det är typ 100 frågor som jag inte riktigt kan besvara..
Jobbigt värre..





Äckligt
Jobbigt
Illamående
Ful
Stor




Upp å ner som en jävla jojo..



Det måste få ett slut.




Men nu vill jag ha frukost.
Och kunna duscha.
Nu får du åka hem gubbe!


suck.


Later!

Kommentarer
Postat av: Marie

Andra gången jag hittade dig på sist uppdaterade bloggar :P

Postat av: sarrebarre

nä flytta till umeå istället, det ska nog jag :)

2007-07-14 @ 14:41:34
URL: http://jenniesaarinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback