Dunderhelgen!!

Ja jag vet inte riktigt vart jag ska börja..
Det finns massor att berätta om denna dunderhelg..
torsdag så var jag å Josse nykter. Skulle jobba fredag.
Men vi var kuliga ändå, tyckte vi iaf :P
Det var ett evigt tjatade att vi skulle dricka ändå, men icke!

fredag var det även våran tur att bli full å crazy.
Och det blev vi verkligen..
Haha, oh lordi.
Och jag tror att vi hade kul även den kvällen..
:P
Som sagt är det väldigt suddigt för min del..
När jag vaknade upp på lördag, still drunk!!

Lördagen var lite lugnare och vi hade kontroll..
Faktiskt!
Men fan så skoj det var..

Det har hänt saker hela helgen.
Sådär konstiga, roliga, minnesvärda saker.
Lovely!
Sen var det ju såklart några småsaker som helst inte hade fått hända men ähh..
Sånt e livet!


Helgen sämsta raggningsreplik var iaf
"kan man boka tid  med dom där eller?"

Tror faktiskt inte det var nån som gjorde den bästa..
Iaf inte till nån i vårat gäng..


Det bästa med dagen-efter är när jag å Josefine ska prata igenom kvällen å allt som har hänt..
Hahaha, vi skrattar å fnittrar å är helt tokig.
Men fan så kul vi har..
Jag skulle nog inte överleva utan våra talks.


Jahopp brudar då är det bara att börja planera för Fäviken då!
Inte länge kvar nu :D


Nää nu måste jag packa för imorgon åker jag med mammis å pappis till Ö-vik..
Minisemester..
Ska faktsikt bli skönt att komma bort lite..Se nåt annat..

I hope I will survive.



Roger över Roger ut!
:D



Dunderpics finns på josefinalina.bildagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback