det är väl så det ska vara..

Känner mig less, trött å har nån konstig känsla som inte vill gå bort..

Fäviken var rätt okej..
Att tälta å 2 dagar räcker gott å väl.. Blir lite jobbigt i längden.
Men ändå var det rätt nice.
Det var ju som hela charmen och stilen med det hela att vi skulle tälta..
På fredagen regnade det jääätte mycke..
Allt var blött, byxorna var typ täckt med lera å skorna blev uttöjd till en storlek större.. Men men:P
Det är oxå lite så det ska vara..
Är man ute på en liten campingtrip så är det väl så det ska vara..

Om det blir en nästa gång så blir det nog husvagn..

Men det var ju kul ändå. Med allt nytt folk. Nytt ställe.. Hälsa på andra i deras tält å bara se nåt annat..
Är verkligen less på att prata å se samma människor hela tiden..




Förlåt förlåt ,vet att min humör inte är den bästa i bland.. ska verkligen försöka tänka mig för.
Men det slog bara till..
ingen mat, pms å bara altmänt mupp är ingen bra kombination.
Men jag känner verkligen ibland att mycke jag gör är fel..
Det hörs på era röster..
Å nästa gång, strunta i mig bara.. lämna mig nånstans å låt mig skylla mig själv..
Men som sagt jag ska bättre mig, försöka iaf..




jag känner oro...
vill absolut inte känna det över denna sak.
för det här är en viktig och jätte bra sak.. som ska vara super bra..
men är rädd för att det inte kommer bli så..



Jag vet inte vad jag ska göra av min ilska ibland.. vill bara skrika rätt ut..
agera ut på nåt..
men det verkar som jag är den ända som känner så..
som känner ilska och irritation..



Aaa, våra biljetter till luffen har kommit.. Shit, alltså det händer verkligen.. vi ska verkligen åka..
kan fortfarande inte fatta att det är sant..

men ska inte gråta när jag far från alla.. ska försöka iaf..
men när madde for till bulgarien en vecka bara så grät hon som en tok innan hon skulle åka..
hur ska det då blir nu när vi ska vara borta en hel månad..
Är rädd å glad på samma gång :)


Nää nu måste jag åter till arbetet. Ta rast typ :P


Ha de!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback