berguv..

Yes! Jag tror att jag fick bort vinet från tröjan!! Kung!

Det var lite smått tråkigt att jobba igår när jag visste att gänget var på stråket å drack goda drinkar.
Men det funkade.

I morgon ska jag, mamma å moster gå stråket runt :D..
Fast tror jag kommer hamna med Josse å dom så får mamma rocka på bäst hon vill utan odågan..
Eller så rockar vi lla tillsammans.
För det är vi ganska bra på :D

Får ej glömma att ringa HSB i måra.
Måste nog skriva en "att- göra-lista", haha..


Okej, nu har pappa tills på fredag på sig att hitta en bil vi kan låna till fäviken..
Tält är inte alls lika lockade fast vet att det kommer sluta så ändå..
Ähh, vi fixar ju de brudar!
Å om det regnar så skrattar vi å tar på oss mer kläder :D

Jag vill klippa mig!!
Ser ut som en berguv och jag skojas inte heller..
Helt omöjligt, stripigt, platt, fult, knorrigt jaa allt som är konstig ser mitt hår ut som..
Suck!!
I need help!!!

Nä men nu ska jag ta på mig pyjamasen å planera morgondagen!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback