WWW here we come!!

I want I want I want
Jag vill ha ToBe täckisar....
 Måste ju vara cool om man ska på WWW
WilhelminaWinterWeekend
Det ska bli så jävla kul. My girls and me!!
Det kommer vara myycket snygga skotercuteguys där och då måste man ha lite snygga utekläder. Åhhh my God! *suck*

Faan jag hatar detta FG prov. Herregud, det vore inte helt fel om man kunde fatta nåt ibland. Faan att man ska var så trög..


Mina små gullrumpor var på besök i helgen.

Dom e så söt. Och den enda gången som Isak veeerkligen ville leka med mig det var tidigt på morgonen när jag ville sova. Men man är ju en snäll moster så jag gjorde liite som han sa att jag skulle göra. Tills mormor Agneta fick ta över.
 Han sover inne hos mig på mitt rum så ja mig är ju den första han ser. En "vacker" syn. Stackars pojk.

Den här dagen har gått så himlans fort. har egentligen inte hunnit med. Eftersom jag inte va med på varm och kall kök gick det ännu fortare. Det är ju inte så trevligt att ha en som hostar å håller på när man ska laga mat sååå jag höll mig borta.

Nä men nu måste min bror komma snart
Bara han inte glömt mig.
Jag  måste se Grey´s.

Jaja, ha de bra.. puss hej!!



Jag känner mig som en  val som fasnat uppe på land och inte kan andas och som snart kommer dö. 





 

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

men.. jag förstår inte. sötnöt. die?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback