Vad hände?

Cityakuten och en skål med popcorn.
Min kära storasyter har fått mig att titta på det.:D
Yes!
Kanske man kan glömma allt det andra då för en stund.
Blää.. Får en psykiskstörning.


Jamen jahopp. Vad hände?
vad hände med mitt nya sundare liv?
Jo för det blev  jul, hmm.
Sen blev jag sjuk och är det fortfarande..
blöublbööuploulb Fet K....
 


AAAAAAAA!!
Snart ,ja snart är det faktiskt så att jag slutar skolan. Det har gått grymt fort och veckorna bara rinner iväg. Jag hinner inte med
AAAAAAAA!!
Gosh!
Vad ska jag göra sen?
Varför är jag så stupid för.
Som inte gör det som måste göras.
Jävlar!!


Jag längtar tills på onsdag.
Bara ta det lugnt och må gott med några utav mina favorit flickor.
The three musketeers




I see you when I see you!
Bye <3





A new day
A new feeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback