skvaller, skvaller...

Har vare å gått en sväng med Madde nu ikväll. ´Det var skönt att röra lite på sig. Och förutom att jag fick några hostattacker var det nice!!


Snart är det cityakuten.
Alltså den serien är inte så jäklans bra men jag har ju som inte så många serier jag följer så det är väl bara att fortsätta.


Åhhh jag har fått reda på liite saker om grey´s.
Madde har sett typ alla säsonger nu, så hon har talat om lite småsaker.
Inte allt för mycket förstås då blir det ju inge spännande.
Men tydligen kommer det hända väldigt mycke oväntade grejer.
AAAAA såå exciting!!


Nää nu ska jag dricka lite te.
Ha de bra!!




                                                                                                                              Slöfock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback