Mästarna!!..

Gjort egen pasta idag.. Jajjemänsan!
Och äte en jääätte god chokladtårta i efterrätt. Blev mätt kan man ju säga.
Mästerkockar har jag, Josse och Agnes varit idag! Inte helt perfekt, men bra ändå!!


Idag har josse tage massa kort. haha, hon e en mästerfotograf!
Hon tog bla på mig och Sofie när vi kom springades och gjorde ett suuper snyggt hopp.
Kolla in hennes bilddagbok. floppflipp.dagboken.se tror jag den heter :S


Alla skyller på mig för att dom har fått hosta.
Hmm, okej visst det kan vara mitt fel. Speciellt josse för henne e jag så mycke upp i .hehe.
Men det kan vara så att ni har fått hostan nån annanstans oxå. Exakt som alla andra.
Jaja det spelar väl ingen roll. Det får väl vara mitt fel då. =P.



Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag kommer kunna se grey´s ikväll...




Ha de!♥


Jag vill så mycket som aldrig kommer kunna hända!!


Kommentarer
Postat av: Soofie

Du behöver bara finnas där bruden.. :)
Ps. Du har inte smittat mig ;) tiiii!

2007-01-23 @ 18:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback