If you want to know..

Har snott listan från Jennie:P


Ditt namn:
Ida Linda Susanne Wennberg
Längd: ca 1,62
Spelar du något instrument: Nepp, önska att jag gjorde
Vem är snyggast: Mina kompisar såklart! och mannen i mina drömmar ;)
Vem vet mest om dig: hmm, det var svårt.
Vad vill du ha just nu: mitt körkort
Vilka sjukdomar har du: Mer än förskyld nu så ingen.
Fobier: Blod har jag märkt inte är någon hit..

Känner du en snygg kille: Ja, joo det gör jag nog
Har du körkort: Nä, men snart
Åsikt om jultomten: Jag önskar han hade funnits på riktigt
Vill du gifta dig: Jajjemänsan
Din hårfärg och frisyr: Kan bara säga att jag är hatiskt på mitt hår just nu
Skolväska just nu: En svart Pumaväska med guldiga pumamärken

Har du glasögon: Ja, men använder dom aldrig
Hur ser din plånbok ut: Svart
Favorittv-program: Grey´s Anatomy
När ska du festa nästa gång: Om det bli som planerat. På WWW.
Vad köpte du senast: En klänning, typ
Hur mycket pengar har du:Haha, inte nog
Hur svarar du i telefonen hemma: Susanne el. Susanne Wennberg
Senast kramat: Ehh minns inte. Madde kanske
Vem sov du hos senast: Min syster tror jag
Stjärntecken: Tvilling
Ögonfärg: Grön-Blå-Brun

Kall favoritdricka: Vatten, cola är ganska gott ibland oxå
Varm favoritdricka: O´boy
Alkoholhaltig favoritdricka: Hehe alla drinkar som jag å Josse mixar till
Säger ofta: Blöuplblöup, fan
Saknar du någon: Njaaeoo 
Du fikade senast: Minns inte
Senast sedda film: The Holiday

Hur känner du dig nu: Ganska glad faktiskt
Kan du laga mat: Njee är ju ingen mästerkock direkt
Vad tycker du om fötter: Uscha!!
Är du smart: Beror ju på vem man frågar
Snarkar du: Nää
Har du homofobi: Nää
När och varför grät du senast: Igår när jag kollade Grey´s

Kommentarer
Postat av: siss

Du snarkar visst!!!Man ska inte ljuga vet du väl hihihi.. Pussen

2007-01-25 @ 13:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback