I Want!!!

Jag vill ha riktigt långt, fint, tjockt hår..
Men jag kommer aldrig kunna få det.
Mitt hår växer inte särskilt fort och blir inte särskilt långt.
Blir det för långt blir det bara tunt å fult.. Åhhh jag blir så arg!! Och ledsen..

Men jag å madde har hittat äkta hår som vi är sugen på att köpa.
Alltså det är nästan helt perfekt.
Jag vill så gärna!
VILL HA FINT HÅR!
Blir nästan grinfärdig bara jag tänker på det!!!
surläppen börjar komma fram.

varför skulle jag få så fisigt hår för??!!
det ville inte jag ärva..
blir helt sjuk



Jag har råkat börja prenumerera på 3 tidningar av Mama. för endast 49 kr.
Hjälp!
Alltså jag e inte så bra på att säga ifrån.
Varför skulle hon låta så trevlig för.
Dumma,dumma jag!!

Jaja gjort är gjort.


Nu ska jag gå å sova.
Ska drömma om att jag har jätte vackert långt hår.
Sådeså!!


Bye<3

Kommentarer
Postat av: Siss

Tja Mama-polers!
Fick en ny fräsch tidning av Mama i brevlådan i fredags, hade faktiskt glömt bort Bennys julklapp...vad glad jag blev!
Du är lite rolig du...Hade det inte räckt med att säga att du är 18 år o inga barn har? Fast lill-gumman är ju 1/3 din.. Svårt att såg nej till såna där oxå. Ha det! KRAM

2007-01-21 @ 00:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback