hmmm.

TVILLINGARNA
22/5-21/6
Det är romantik som gäller nu, ju mer tid du ägnar åt kärlek och drömmar desto mysigare onsdag får du.♥

Nu börjar jag undra faktiskt.
Where is this love???!
Show your self!!!


Igår gick jag nästan sönder i själen. För jag å pappa körde till stugan för att titta på Grey´s. Men när jag slår på tv:n, he på 5:an så är det bara ett kladd av färger. Det var ingen bild!!
Mitt hjärta stannade..
Men då gick pappsen upp på taket å sopade bort all snö. Då blev det mycke bättre. Lite hoppig bild men jaja det får man ta.
Men denna serie måste vara den bästa nånsin.
Tårarna bara rinner..



Sitter här å lyssnar på "lugna favoriter".
Tänk om han helt plötligt säger att nästa låt som kommer spelas är till Susanne Wennberg.
Att nån har skickat in en önskelåt till mig.
Eller att nån ringer in å önskar en låt.
Tänk om...
Tänk om...



I dream away!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback