Dreams!!

Idag är min sööulmate sjuk. Stackare!
I miss her.


Jag blir så irriterad, för vadå egentligen?
Jag måste sluta haka upp mig på det lilla sakerna.
Jag är ju så dum som håller på så.
Skärpning!!!


Idag skiner solen. Det ser så vackert ut!
Tänk att om det var lite varmare och om man hade varit ledig då
hade man kunna åkt ut med skotern, grilla korv å bara myst.
Underbart!



Jag saknar mina små bäbisar!!


Åhhh vad detta är tråkigt, engelska.
Jag borde som vanligt göra nåt men min ork är helt slut. Vet inte vad jag har gjort av den heller.


Nää det här håller inte.
Ha de!!









   Jag vill förändras
Jag vill lyckas
Varför gör man aldrig som man säger att man ska?
Varför är man så jäkla stupid?
Hate it!
Want to change it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback