AAAAAA!!!!

Nu börjar jag bli riktigt jävla lejj. Hostan vill aldrig ge sig. Kan ju inte göra nåt. Hade tänkt träna som tusan men fort jag rör mig hostar jag upp mina lungor. Men ett plus är ju att man tränar magen när man hostar:P.

Varför ska helgerna gå så fort för?
 Fredag sen vips är det söndag å hela den dagen går ut på att gruva sig inför kommande vecka.
Alltid detta tjatande på söndagar, hate it!!!

Men mina små gullungar var ju här denna helg oxå. Isak är alltid lika morronpigg. Skulle kliva upp klockan fem men icke. Där går faktiskt min gräns.. Så han sova fram till sju!.


Jag blir såå arg! Jag visste det egentligen men ändå var jag inte riktigt beredd. Det är ju såå länge dit. Så länge!! Okej det är iofs lite bra. Men tid är pengar!!!

I miss my girls!
Long time ago now!
Åhh herregud jag måste gå å ta lite knark nu tror ja.
För huvudet å hostan.
Vet att jag klagar som en kärring men jag står inte ut längre..!!

Ha de!
Puss!



                                           
             
                                                                                                               När jag drömmer mig bort blir allt perfekt.
                                                                                                                   Jag blir lycklig, som ingen nånsin sett.
                                                                                                              Jag skrattar å ler,  ja hela hjärtat det lyser.
                                                                                                                Men verkligheten bara skrattar å fnyser.
                                                                                                               Hur kunde jag tror att det skulle blir bra?
                                                                                                                       För detta är ju för fan inget att ha.

                                                                                                   Jag misslyckas jämt o kommer göra det igen.
                                                                                                           Just wait and se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback