WWW

WilhelminaWinterWeekend

Ja nu har man skrivit om www typ hundra gånger på denna blogg.
Och imorgon kl 11:00 bär det äntligen av!
Det är lite svårt att fatta, meeeen det händer verkligen!:D

Åhh jag kommer ha med mig föööör mycke packning med mig igen.. Tjejerna kommer bli tokig.
Men det skiter jag i.
Så här e jag.
That´s life..

I morgon runt 9:20 kommer pappa fara å hämta josse på bussen. Stackarna ska inte behöva gå ända till mig med en masssa packning.
Sen ska vi packa å fixa å försöka få ner alla mina grejer i så få väskor som möjligt..
I hope att det kommer gå bra..
Sen far vi å hämtar Alex och vidare till dollar för att köpa CANDY!!
Ja sen är det bara att hit the road till hoting, där vi byter bil å åker med Sofie.
Tycker lite synd om henne som ska köra för hon får ju inte drica nåt på vägen.
För det ska alla vi andra göra..
Jennie kommer säkert bli fullast :P hahaha.
Eller nää det ska jag bli för ovanlighetensskull.. :P


Snart är det Alla <3:ans dag och jag ska göra vad?
Sitta å äta chokladdoppade hjärtmarsmallows?
Få ett sött, romantiskt kort?
Mysa med värsta hunken?
Feel the romance lixom.
Nää  förmodligen inte.

Skulle tro att det blir typ lite geléhjärtan som jag köpt själv.
Jaa kanske möjligtvis att jag får en ros.
Men den är nog förmodligen oxå från mig själv,haha
Nä men alltså Alla <3:ans dag är ingen dag för dom som är singel.
And that´s the truth..

SATAN!
Jag blir tokig på mig själv...
Jag  MÅSTE betala studentmössan idag.
Skit oxå.
Hur kan jag glömma en sån viktig sak??!!



Senare ska jag färga håret.
För jag hatar verkligen mitt hår för det mesta.
Heeeelt fel färg just nu.
Liite divig mening va?


I have to go now..
Bye<3









Jag blir så arg och ledsen på mig själv.
Jag vet exakt hur jag måste göra, men ändå.. Nää.
Jag hade hoppats att saker å ting hade sett lite annorlunda ut just nu.
Vill inte känna denna känsla.
Vill kunna säga å känna bra saker.
Vill bara kunna Vara.
Men för att man ska kunna säga positiva saker måste "det" vara positivt oxå.
Annars ljuger jag faktiskt för mig själv.

För det ser inte bra ut.
Det ser man.
Och man behöver inte ens titta nära.......



Kommentarer
Postat av: Jennie ;)

åå köp lakrits :P btw vi kan ju alltid sitta å hålla varann i handen på valentine... ;)

Postat av: Sööulmajtn'

Can I be your Valentine?

2007-02-08 @ 19:00:57
Postat av: Soofie

Du är sööt:D

2007-02-09 @ 08:28:00
URL: http://sofielousiejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback