The loveday..

Kom ju på att jag har några kort från alla <3:ans dag....


Josse with the lips..
Så här vackra å röda läppar hade Josse fixat på den kärleksfulladagen!



kärlekssnyggon!
Pusselipuss!
Jag ser smått hysterisk ut..



Flickorna på allahjärtansdag.
Åhh så vacker dom är!!



jennie.alex.susanne
Dom ville oxå pussas lite :D


Vi var väldigt röda, vackra och kärleksfull denna dag!
Men vi var lite ledsen när vi inte fick någon ros..




Synd att jag inte har några kort från senare på kvällen.
Men man jag inte få allt :P



Snart kommer det även pics från WWW.
Jag vet att ni ville se dom ;)

ljushjärtan






Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

hahahaha, oh my gosh vad läcker man e.. eller inte. Iallafall så älskar jag dig. Hejrå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback