Tears in my eye....

Åhh vad denna dag inte börjar bra..
Glömde alla böckerna som jag var tvungen att ha med mig...
Ska göra ett prov idag som jag inte kan!!!
Har glömt att ringa massa samtal som jag måste ringa!! ( fast det var iofs förra veckan, men det är fortfarande ogjort)
Har massa andra saker som jag MÅSTE göra....

Tears in my eye!



Fortfarande spänd stämmning. Men jag vägrar ge mig.
För det är inte bara jag som gjort fel denna gång.
Ja kan erkänna att jag gjort fel. Men det kan inte du.
Det skulle vara kul att föromväxlingsskull höra
-Förlåt, jag har gjort fel. Jag ska ändra på mig jag oxå.
Och det är ju inte bara jag som vill höra det.
För det är inte mig det gör störst skada på......

Tears in my eye!



I mitt horoskop idag stog det kunde trassla tills sig och att jag var tvungen att säga en vitlögn.
Känns som att det kommer stämma väldigt bra.
Har bara inte kommit på nån bra vitlögn än.....

Tears in my eye!


Nää nu måste jag arbete med min marknadsföringslag...

Tears in my eye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback