Ohh yes!!

Nu har denna blogg jävlats med mig i typ 2 dagar.. Galen blir jag då..



Jaha då håller man på att packa inför  tomorrow. Väskan är ganska tung men det är tackvare the alkoholish.. Mina å Josses cidrar, haha..  Men bror ska nog skjutsa mig på busstationen så det går nog:D

Åhh jag hoppas verkligen att det blir kul.. Sådär jätte mega bra, exakt som vi alla vill...
Först blir det bowling, haha. Vi kommer vara så jävla snygga med partyoutfit och dom där fula bowlingskorna, NICE!!
Sen drar vi på Seven, jajjemäsan. vi har övat in alla dancemoves. Vi kommer va snyggast, haha NOT!
Strippstången here we come!!



Nää nu måste jag kolla om madde har kommit. Vi ska simma... Så jäkla skönt. Bränner kalorier gör det oxå.. BRA!

Ha de!!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback