Mamma...

Mamma till mig å benny:
-Varför ger ni varann så där konstiga blickar?
Har ni någe fuffens för er?
Vad gömmer ni?
HAR NI TAGE CRACK???

Hahaha gud va vi skratta..

Min mamma e så knäpp..

Sen kom  vi in på analsex. För mamma hade sett nån artikle i tidningen om en tjej som sket i byxan för att hon hade haft det..
-det är så jävla sjukt, vem normal människa älskar i röven...
Hahaha älskar i röven. vilken jävla mening...

Pratade även om bennys ragg i vilhelmina. Att hon verkade vara liite mysko.
Mamma - ja hon har väl crackat sönder sig totalt..
Allt e bara crack nu verkar de som..

Det är inte så svårt att lura mamma. Hon går på allt å bli helt tokig..
Så Benny höll på att skämta om att han pippa på en brud å sen fick han mat..
Mamma vettu, hetta ju till...

-På min tid gjorde man inte sån på minst ett halvår tillsmmans.
Pappa bjöd mig på korv å sen åkte vi bil..

Jag - Hahaha, ja men Benny bjöd ju oxå på korv!!
Hahaha jag e så vitsig ibland..


Åhhh herregud vilken knäpp dag det har varit idag.
Bara massa prat å massa skratt.. Älskar sånna dagar.
Varför kan det inte vara så jämt?


Tydligen hade Benny sett vem Gangster skinhead var.. oops! Trodde jag var smidig :P




Det är bara bajs på tv ikväll..
Jag å josse håller på att döö av tristess, verkligen döö!!
Vad ska man göra??!!
Vi måste införskaffa plugg/umgås kvällar.. Need to!!


Jaja.
Hej!♥



Kommentarer
Postat av: SarreBarre

då vill ja också va med, på "plugg" kvällarna :D

2007-02-14 @ 11:14:00
Postat av: Soofie

Meee tooo:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback