Lite smakprover..

-Jag vet att det kommer komma snart.
Det kommer smälla till.
Jag vet att det komma komma..
Jaaa, nu kom det!! FAN!
Jag är ungeför lika smart som alltid...


-Hörrni grabbar. Kanske ni int ska stå hen ute å sup..
Hahaha, *vissel vissel*,* tripp tripp*.Några var smidig därifrån men inte alla :P



-Vet du det är nästan som att vi har varit gift ett par år..
-Haha, ja kanske de...
Hmm en bra raggningsreplik?,haha..



-Jaa men jag sitter i fängelset egentligen å jag ska tillbaka på måndag..
Jaaa men det var ju oxå jätttebra sagt.. Hjälp!!! SPRING!



-Vill du ha dom här trosorna eller kan jag slänga dom??
Hahaha, okej.. haha. Vad har hänt här :P



Detta var bara lite av allt bra som blev sagt å gjort ihelgen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback