Jag vill...

Smidig in. Halv smidig ut!


Simmade igår. Var riktigt nice faktiskt.
I början går det lite trögt men sen glider man fram fint..
Det var bara jag å två till å då e de bäst.. Lugnt å skönt.


Usch vad jag inte mår bra just nu.. Måste vara mitt pencillin plus all denna mat man ätit idag..Blir nog ingen simning ikväll då :(
Herregud va god mat vi gör på matlagningen :D å sen så sjunger vi ganska vackert oxå.. Enligt oss iaf !:P



Åhhh, jag vill, jag vill, jag vill!!!!!
Varför måste jag vara så velig å aldrig nånsin kan bestämma mig.
Vet varken hur, var eller när.. BLÄ!
Jag kollar å kollar å kollar lite till men kommer aldrig fram till nåt bra.. suck så less jag blir...
Jag borde väl skita i hela grejen...


Nää åter till pluggandet.
Hej!


Idag har det varit ganska mycket hemlisar. ! haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback