Idag....

Idag var man till stan för att kolla balklänningar..
Hittade man nån? Nää!
Inte så förvånad iofs. Men kom på väääldigt mycke som måste ändras...på mig..

Nu har vi ett löfte.
Ett löfte som ska hållas.
Jag å Josse ska sluta vara så här.
Vi  ska bara skratta, rocka å röja.
Vi ska sluta bry oss å bara vara oss själva!

Ingen Sofie idag på bussen, blev lite paff.
Men förstog ju varför hon inte kunde.
Sjuk stackarn..


Nu måste det hända snart..
I want a tattoo!
Jag å josse sökte som galningar idag.
I förhoppning att vi ska hitta den perfekta å bara ja...
Meeen inte direkt va...
Alla var ju skit ful..




Isak åkte med mig till ström idag på bussen. Första bussturen så här långt.
När vi var vid sjukan i ö-sund frågade han
- ska vi hoppa av här??
Haha, njaa liiitet tag kvar..
Men han surra å prata så alla fick nästan sår i örona.
Dom som satt breve skratta nonstop tror ja..

Först tyckte jag lite synd om josse som fick sitta sätet bakom.. men det skulle hon nog vara glad över:D Hörde lite mindre iaf..:D
Han skulle kissa hela tiden å sen frågade han några Gangsters vad de drack.
ööhhh vatten,sa han.
Fast det var ju egentligen öl..
we stick to that story
Sen kallade han mig mamma typ hela resan.
Hahaha, man kan inte annat än skratta..



Igår var en myspys dag.
Jag å Jennie drog till josse å käkade på blå.. hehe. Mumma!
Sen for vi till josse å åt glass med sprängda jordgubbar. oxå Mumma!
Sen var vi ju tvungen att äta massa annat bajs oxå.. Uscha!
Åt en bara masssa skräp. Men mysigt var de..
Ska göras om. Fast med resten av brudarna:D

Serierna som startade igår måste följas så e de bara!



Vi måste planera nästa fylleslag




Alltså nu måste jag sluta tänka på de där.
Dags att let it go now kanske.
Vilken fjant man är!!!




Nää men vi höres senare.
Puss hej♥



I want the fun pics från vilhelmina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback