Helgens bravader...

I fredags va man till stan å ja gjorde egentligen ingen nytta där... Åt mat, typ...
Kom hem å la mig framför tv:n. Pratade med joffis, tog en alvedon å somnade.. Inte så underhållande kväll men jag var utvilad och no pain på lördag.. tur var väl det för på lördagen hände det lite mer:..!


Josse kom å hämtade mig i ström sen for vi vidare till stugan.
Snyggve1
 dår tog vi på oss TELEoverallerna. Så man syns liksom.
Jävlar va snygg vi var! Ej att förglömma bjennluvan!

Snyggve2

Sen drog vi vidare med skoter. Fort som vinden körde vi!!

Brudarna på skotertur
Jag hittade inte mina snyggvebrillor. Det gjorde mig lite ledsen.. Fick nöja mig ändå..


Jossse:D
Josse körde så fort så tillåme hon blev rädd :P


Sen blev vi ju såklart hungrig. Då gjorde vi upp en eld å grillade korv:D
 Nice fire!         Varm o´boy hade vi oxå. Gott, gott!



Så här hungrig var Josse...
Korvtime!
Se vilka bra reflexer det är :P


stor mun!:P
Hungrig som en varg!!  Ganska fin himmel faktiskt...



Efter några timmarsvar det dax att bege sig av till hammerdal.
För jag var bjuden till Josse på middag.!
Gott värre var det!!:D

Efter några timmar där for vi tillbaka till ström å drack lite å spelade ett mysko spel som vi själva kom på.
"Aj, usch, blä.. Fick i näsan" hehe

Ja så denna helg har varit väldigt bra. Gått fort som vanligt men har iaf gjort nåt utav den:D


Nästa helg blir det verkligen party.
Jävlar anamma.
Då blir det farligt!!


See you! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback