confusing

Idag har den stora konverastionen varit om WWW.
Planerat å funderat.
Det kommer bli så att vi sover i en stuga iställe.
Utan toa och rinnande vatten.
Jippi!!
Men Jennie å gänget övertalande oss att sova hos dom.
Billigare och liiite roligare:P
Jennie har dessutom lovat mig att servera frukost på sängen.
Hahaa lyx ändå:P
Vill ha en Hunk oxå, som serverade med enbart ett litet förkläde men de trodde hon skulle bli svårare, tusan!

Hoppas verkligen att det kommer bli bra.
I really, really want that!!


Hmmm, vad ska man ha på sig på kvällen då??!!
Stora problem ;)


Jag känner mig som en val
ser ut som en oxå dessutom.


Förresten. Jennie.
Du kommer åka ner i backen.
Jag kommer snödöpa dig sen he din tunga på en lykstolpe.
Så jag vet vart du kommer befinna dig :P








Jag blir less på att det hela tiden blir fel.
Känns som det spelar ingen roll. Alltid någon som kommer i klämm.
Jag vet inte ibland hur jag ska bete mig.
Vara tyst
Prata mycke
Kan jag visa att jag är arg....
.........



Vem är jag egentligen??
Känns som att jag tappar mig själv ibland..





Nu  ska jag promenera en sväng.
Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Jennie ;)

ojoj susanne du har mkt kvar att lära. jag sätter fast du på den där stolpen så det är fritt fram hos benny! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback