Oh happy day!!

Denna helg blir lugn,väldigt lugn...
Josse jobbar och är med en viss special person ikväll :D
Oh happy day!

Nästa helg blir det nog oxå ganska lugge och ännu nästa ska jag jobba..
Fuun!
Så ja det kanske är bra att man sparar på det goda tills juldagen å nyår..
Längtar verkligen till nyår. Skratt, fylla, party, skoter, långkallsingar, klänningar, sprit å en massa massa mer! Förhoppningsvis lite snyggingar oxå men man ska väl inte önska för mycket..




Ibland blir det så fel.
Förlåt för att jag är som jag är ibland.
Jag kan ändra på mig. Bara jag vet inom vad.
Förlåt för att jag beter mig som en jävla mupp ibland..
Men jag gör det inte på mening, det är inget jag räknat ut.
Förlåt, jag ska skärpa mig. Tänka till.
Men du måste finnas där. Säga till när det blir fel. Prata.

Du måste finnas här.
Du är min högra hand.
Du är min klippa jag lutar mig mot.
Du är min väg genom livet.
Du är mitt allt!!




Nu ska jag å Jenny ut å hitta på nåt skojsigt.
Vad, vette tusan.
För vad gör man i Ström om man inte ska dricka, fast man vill ju inte sitta hemma hela kvällen.??
Ja du det vet inte jag heller.. suck..


Jaja men först lite glögg..

See you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback