Nää nu..!!

Nu måste det hända nåt snart.. Jag blir galen, deprimerad, psykisktstörd.. ja allt..
Vill göra något med mitt liv.
Vill flytta, jobba, få en bra summa pengar in på kontot varje månad, känna lycka, känna längtan, må bra helt enkelt...
Vill att det ska hända nåt spännande eller bara nåt annat än vad som just nu händer.

Varför ska det vara  så jäkla svårt att komma framåt??
Detta kommer bli min död annars...


Det finns risk att det blir åt olika håll.
Men då är det meningen att det ska vara så, förmodligen..



Jag har en liten dålig känsla om allt.
Det är som bara en klump i magen när jag tänker på vissa saker.
En stor svart klump i magen.
Ett stort svart hål i hjärtat.



Nää nu blir det Bonde söker wife!!



See you later..

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst godis eller chips? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback