Memories!

Kollade nyss igenom Josefines bilddagbok... På old pics.
Vilka minnen som kom tillbaka.
Fick faktiskt lite tears in my eyes. Både på gott och ont.

Brudar fan alltså.. Vi måste tillbaka till the old days. Med stugor, fylla, party, eld, skoter, bowling, vurpar ja allt!!
I miss the crazy and fun days.
I want some crazy and fun days!!
Vad tycker ni???



Jag vet hur jag vill att det ska se ut.
Jag vet mitt mål.
Jag måste ta mig dit.
Jag ska ta mig dit.
Men jag blir så frustrerd, ledsen, arg..
Men va fan.. Nu gäller det.. Nu jävlar gäller det!!!
Måste bara ha motivationen nog länge..
Please give it to me!

Jag vill inte titta på kort och bara tänka negativt om det jag ser.
I need to change.
It´s time for a change!!


Nää men nu ska jag nog sova lite gran..
Tills alle onga vakna..


Nattelinatt!





 Va,!? nej middag!
Nää du måste skämta.
Haha sånt seriöst kan inte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback