jahopp

Eftersom jag inte har något eget looovelife tänkte jag lägga mig i dom i Bonde säker fru´s loovelife.

Susanne kommer välja Per-Inge. Det känns som att det är mer dom. Mer henne.
Fredrik kommer nog välja Sofia, fast tror att Lena är mer inresserad av Fredrik än Sofia..
Karl-Petter,  vet inte riktigt, svårt.. Men jag hoppas på Matilda.
Andreas väljer nog Isabel. Det verkar så just nu iaf.. Ja jag är 99% säker på att det blir hon.. 



Det är något seriöst fel på telefonlinjen hit.

Det har ringt 2 st personer idag som har ringt till oss fast dom inte har ringt till oss.
Den första kvinnan, ringde 3-4ggr, fast hon slog det andra numret så kom hon till oss. Vi skrattade och tyckte det hela var megamysko.
Det visade sig även att hon skulle ringa till en kvinna som bor i samma hus. Bara 2 trappor upp.
Så jag å Elina gick upp dit för att säga att det var en som sökte henne å bla bla.. Men ingen hemma. Så där sket sig dagensgodagärning.

Sen ringde det en kille typ 3 gånger å även han slog nåt helt annat nummer än vad det är hit till syster yster..
Undra vem han skulle ringa egentligen?
Han lät faktiskt lite hunkig..
Jaja..

Det är nog det som har varit mest spännande för mig idag..


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Håller med det där med bönderna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback